Sabtu, 16 April 2011

Alhamdulillah

16/04/2011 (00.23pm)

بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum sahabat-sahabat. Alhamdulillah, berjaya juga siapkan blog ni..simple kn?? almaklumlah baru belajar. Harap usaha ni tidak terhenti setakat di sini.. mohon tunjuk ajar dari rakan-rakan semua ^^, 

pada sahabat-sahabat, sang penulis mohon maaf andai selepas ini Blog ni dijadikan medan untuk menghamburkan penulisan yang yang bersifat "romantikus biltikus"..

Sang penulis ini masih lagi bertatih dalam agama. Terlalu banyak yang perlu sang penulis pelajari. Ilmu itu luas, masih terlalu banyak ilmu yang ingin dihadami. Andai ada silap atau kesilapan ataupun kesilapan yang memang nampak sesilapnya mohon sahabat-sahabat memperbetulkan.

Apa yang Sang penulis harap agar sang penulis dapat menjiwai watak kehambaan terhadap Maha Pencipta yang senantiasa mencintai umat Muhammad SAW.

Sang Penulis juga sedang berusaha berlagak matang dengan tinta penulisan yang boleh di anggap agak jiwanglah juga. hehe, sehinggakan mampu membuat orang muntah hijau, tapi hakikatnya kepuitisan itu adalah tabir yang mampu menutup sikap Sang Penulis yang masih seperti "Ribena mirena"

Oleh yang demikian, Sang Penulis mohon agar input yang diberikan dapatlah dimanfaatkan. Baik pada diri Sang Penulis, mahupun sahabat-sahabat yang bakal hadir dalam blog Sang Penulis nanti.

Sekian,
Hamba yang mencari Redha-Nya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan